Dygnat

Kanske lite konstigt att man har levt i 19 år utan att ha varit uppe ett helt dygn i sträck. Men nu har jag varit det i alla fall. I går kväll spelade jag bordtennis med Miriam Byberg och efter det satte vi oss med Benjamin och började prata massa. Verkligen roligt att lära känna henne lite bättre. Vi kom in på ganska djupa saker, som man brukar göra på kvällen/natten. Tiden rasade iväg och plötsligt slog klockan 03. Då var vi sjukligt hungriga och tog några pizzor från frysen och gick upp till vårt rum och åt. Och så mycket som vi skrattade i natt var det länge sen jag gjorde. Vi hade så sjukt kul ihop! Iofs spelade väl övertröttheten in en hel del men var verkligen hur kul som helst! Vi bestämde oss för att sitta uppe till morgonen. Benjamin fick sitta och slå på Miriam för att hon skulle kunna hålla sig vaken.
Det kändes innan frukosten som att jag lätt skulle kunna vara uppe och hålla mig vaken på timmarna också, men ack så fel jag hade. Efter halva första timmen gick det inte längre, så jag gick upp på rummet och sov bort hela dagen. En erfarenhet rikare. Kommer aldrig dygna mitt i veckan igen. Man missar så mycket av dagen. Men samtidigt så ångrar jag inte att jag gjorde det. Vi hade verkligen superroligt och att lära känna Miriam bättre är inte fy skam:) Nu blir det en tidig kväll så att jag få sova ut ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Siggan

NATANAEL; JAG ÄR I CHOCK!!!

Inte för att du har varit vaken hela natten, men att du inte har gjort det tidigare:p

2009-11-20 @ 16:45:55
Postat av: GabLar

nåt du har att berätta för bror din ?;)

2009-11-23 @ 20:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback