Studentmössans ankomst

Idag kom studentmössorna till skolan. En mössa man betalar saftigt med pengar för. bara för att ha den en dag. Men man ska inte glömma bort att det är en speciell dag, den där studentdagen. Det kommer det vara för mig i alla fall. Det skriver jag mer om när det börjar närma sig den dagen. men mössan är ju ett minne man har med sig från alla år i skolan, om man nu vill minnas skolan. Annars är den väl bara ett minne från dagen man blev fri, och det är ju inte så illa. 
Men med det sagt vill jag säga att nu när man fått känna i mössan så märker man och känner att studentdagen inte är så fasligt långt borta. Den närmar sig med stormsteg! Det gillas!
 

Kommentarer
Postat av: Christian J

Tja! Då har man hittat din blogg också:) Syns i påsk va?

Postat av: Christian J

Verkligen! Jag hittade den från Claras blogg, du hade ju kommenterat där:)

2009-04-01 @ 17:48:50
URL: http://christian.cjgraphics.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback