Silvermedalj

Körde Gocart idag i Linköping med några syskon och kompisar. Hur galet roligt är det inte? Lätt värt 350 kr! Det var grymt bra struktur på det hela med ett uppvrmningsheat, två kvalheat och ett finalheat. Självklart står jag ju på pallen! Detta tillsammans med två till Larsson. Så samtliga Larsson i sälskapet tog sig upp på pallen! Slå det om ni kan!;)

Under gocartkörningen ringde min lagledare och ville ha med mig på a-lagsmatchen i eftermiddag. Dom hade fått ett återbud men jag var ju lite långt ifrån. Dom kunde ha hört av sig i morse! Ååh är så sugen på att spela innebandy! Sista seriematchen i morgon på bra länge. Ska bli sjukt kul! Nästa lördag är det också matcher men det är bara jubileumsmatcher. Ingen seriematch kvar alltså sen. Hoppas att jag kan göra en lika bra match i morgon som jag gjorde sist.

Här kommer lite bilder från dagen. Välsigt dålig kvalitet på några. Men man ser vad det är i alla fall:) och tur är väl det;)
                                                           

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Så bra att du har fått så mycket skolarbete gjort och sen också hunnit med att stå på prispallen. Du har verkligen mycket energi.

Och sen argumenterar du och diskuterar i alla lägen tror jag och det är också bra.

2009-03-07 @ 22:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback