Det går om man vill!

Det har jag kommit fram till idag. Det går om man veerkligen vill! Jag har överförträffat mig själv genom att sitta med läxor nästan nonstop (undantag för mat) i drygt 5 timmar! Var verkligen jättelänge sen det hände sist. Så nu har en tung sten fallit från hjärtat då psykologiarbetet äntligen är klart. Det har hängt över mig sen december. En saga i svenskan har jag också hunnit skriva liksom pluggat till naturprovet i morgon. Är stolt över mig själv! Vet egentligen inte varför detta hände just idag? Håller jag på att bli sjuk eller har jag bara hittat tillbaka i det trallet jag var i i ettan? Det återstår att se. För det kan ju vara en engångsföreteelse. Men jag bestämde mig för att idag skulle jag ta tag i mitt liv. Om nu ksolan kan räknas som liv. Och det gick när jag ville!:D

Nu ska jag kolla på high School Musical 3 som jag tankade ner innan idag. Hade tänkt se den med Paulia men så kom jag på att jag skulle sitta upptagen med läxor hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback