Uppskattat besök

Tror det var förra våren/sommaren som jag lovade farmor att jag skulle fixa med att måla hennes altan. Blev inte av då. Har haft så mycket hela tiden nu med så jag har inte hunnit med det nu heller. Så några av syskonen har varit där en del och skrapat och grundstrukit det. Igår beordrade Emanuel mig att åka dit eftersom att jag skulle vara ledig idag. Så det var bara att göra som han sa;) Samtidigt kände jag att det ju egentligen var jag som i grund och botten hade lovat att fixa det. Men det var trevligt. Alltid roligt att träffa farmor och så var mina faddrar där också. Rune skulle fixa en vattenkran till farmor utanför altanen så hon slapp gå i källaren. Kul också att farmor uppskattar besöken så mycket också och så blev hon sö nöjd med resultaten! Trots att det bara är halvfärdigt...Uppskattning är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback