En måndag på ICA

Galet roligt att jobba idag. Åtminståne första halvan av dagen. Då gick alla runt och drev med alla. SOm befarat klarar sig inte Anna utan mig på butiksgolvet för hon hade slängt kartonger överallt... Fredrik gick och gnällde över att han var trött och seg och Alexander var bara i vägen...Och därtill att alla driver med varandra. Det är sånt som gör det så otroligt roligt att gå till jobbet! 

Nu är jag ledig tre dagar. Eller skulle egentligen ha jobbat på onsdag men tog ledigt. Detta för att Corpus Christi - En kristen ungdomskonferrens går av stapeln i Varberg i veckan. Ett läger som jag väldigt gärna vill åka på. Har sett fram emot det jättelänge så det ska bli sjukt roligt att komma dit och träffa alla från väster igen! Åter igen tvingas jag skippa sisia kvällen/natten/dagen på ett läger. Måste hem och jobba fred-sönd. Men kan ju vara där några dagar i alla fall.

Hade tänkt fara över Växjö i morgon för att hämta ut min telefon. Skickade in den på lagning den 27 mars. Förra veckan fick jag ett sms om att den var klar..eller, skulle få en nu likadan. Men så hade dom skickat den idag så den kommer väl hem i morgon någon gång. Äntligen! Är så sjukt less på den jag har fått ha under tiden! Men nu har jag en ny i handen snart så då får jag väl sluta klaga...

Match var det på schemat idag också. fjärde raka i a-laget tror jag. Iofs bänkvämare men fick spela sista 5 minuterna...och skapade två bra målchanser. En i sista sekunderna då jag sköt precis på ribban om inte målvakten skulle ha tagit den...Men vi vann med 4-1 och gick därmed upp i serieledning!



Kommentarer
Postat av: Stina

måndagar på Ica är alltid roliga :P

Postat av: Anna BB

åhh, det är ju så sant, så sant. fast jag tyckte att du stöka till det ännu mer sen? mohoahaha

2009-06-26 @ 15:31:04
URL: http://annabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback