Inget Luleå

När jag var på SACO-mässan i Stockholm anmälde jag intresse för att besöka Luleå universitet. Idag fick jag anmälningsblanketterna som man skulle fylla i. Man skulle även anmäla sig till några olika minikurser att delta i under de två dagarna man skulle vara där uppe på besök. Jag är ju intresserad av ekonomi och då civilekonomprogrammet och hade hoppats på att det skulle finnas sånna kurser att välja på. Så var inte fallet. Fanns bara kurser med teknik och datavetenskap och sånt osm jag inte är ens sén kaksmula intresserad av. Därför åker jag inte upp dit den här gången. Kanske kan man checka in där om man åker upp nån annan gång istället. 

Idag har vi temadag i skolan om doping. Vi skulle lyssna på en föreläsning och på polisen och så skulle vi disskutera. Men jag tänkte inte åka in vid halv elva och sen sitta och vänta i två timmar på det. Kändes så onödigt. Var det enda jag hade idag eftersom att ekonomin blev inställd. Så därför tog jag en hemmadag och ska sätta igång med läxor nu.mKänne rmig inte så trött så jag hoppas att jag ska komma en bit på vägen. Ska ringa till Pelle på ICA sen också och be om att få sätta mig vid hans dator och läsa på om ICA så jag hittar inspiration om frågor jag ska ställa till Peder när jag kommer till honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback