Helg

Igår var jag ju i Norrköping hos Peder för att göra en intervju med honom. Det gick kanonbra verkligen! Hoppas bara att inspelningsanordningarna fungerade som dom skulle för annars lär allt bli helt pannkaka. Han hade grymt mycket intressant att berätta, så dte var ett roligt möte. Han frågade mig till och med i slutet om jag inte tänkt på att bli journalist. Han sa att han har varit med om väldigt många intervjuer och att jag hade väldigt bra frågor:) DÅ har man ju lyckats med någonting i alla fall. 
Kom på att Tomas ju bor i Linköping så när jag ändå hade vägarna förbi så svängde jag in till honom några timmar också.

Helg nu i alla fall. Känns otroligt skönt att intervjun inte längre är över mig. Fast å andra sidan så ska jag göra två till...men dom får vänta lite. Har lite redovisningar och sånt på måndag som jag måste sitta lite med. Annars händer inte så mycket. Ska åka till H-fred om några timmat och vara ledare för innebandyskolan och efter det är det U-samling.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback