Bogsering

Gammelsaaben är sönder så då skulle vi dra in den till Hultsfred. men eftersom att den är köroduglig så var vi tvugna att bogsera. Och jag skulle sitta i den bilen som bogseras och styra. Det hade jag aldrig gjort dörr så det var spännande. Vi hann inte mer än några hundra meter innan linan gick av så då fick vi improvisera med en annan. Och det gick ju bra. Men då skulle nödvändigtvis batteriet dö så vi fick köra med jättesvagt lyse och inga varningsblinkers...så det kan gå. Men det gick bra i alla fall och nu har jag ju den erfarnheten också;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Men kul med balen.. jag skippade ju min men ångrar mig nästan lite nu i efterhand =)



Skönt att de gick bra med intervjun, journalist kanske du skulle bli Natte? :)



Gammelsaaben? är inte de fiinsaaben? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback