21 januari

Hände inget allvarligt i skolan idag. Hade ingen riktig lektion eftersom att jag tog ledigt från Internationella ekonomin och åkte till Vimmerby istället. Och det hade jag goda skäl för. Tiden ägnades istället för ekonomi åt projektarbetet. Ägaren på ICA Kvantum, Pelle heter han för övrigt, hade lovat att jag när jag ville skulle få tillgång till en dator på kontoret och kika på en hemsida som bara ICA-handlarna har tillgång till. Det var således detta jag skulle syssla med idag. Så efter att ha gjort det kan jag pricka av ytterligare 3 timmar på detta projekt. Nu återstår bara en sisodär 90 dryga timmar...hmm, nej vadå? ligger jag efter? 

Sittandes i kontorsstolen, en mycket skön sådan, kom jag att tänka på hur otroligt toligt det hade varit om jag var ICA-handlare. Tänk vilket ansvar att äga en hel butik och vilket perfekt jobb! Okej, mycket övertid får man väl räkna med men tänk bara på den fina kundkontakten man får! Det kan kanske vara nåt att satsa på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback