Tiden går fast den borde stå still

Det är fruktansvärt vad tiden kan gå. Den går och går, man gör ingen ting och tillslut har tiden börjat springa ifrån mig. Hur får man stopp på detta? Goick ju upp hyffsat tidigt ( 09.45) för att jobba med projektarbetet. Nu är klockan 12.55 och jag ahr fortfarande inte börjat med det. Det håller inte att det fortsätter så här. Tror att datorn är största boven. Men hittad emassa trevliga bloggar, av norskor som gått/går på Fjellheim, som jag läste. Hittade Ingunns blogg och kollade på bilder från hennes bröllop osv. Då springer tiden iväg kan jag lova. Så, tipset är väl att om du ska få något gjort, koppla bort så mycket av datorn som du kan. Inte för att det går för mig men kanske för dig? Bara för det hinner jag inte så mycket idag. kl 16 ska jag vara hos audionomen i v-by och kl 20 ska jag på träning. Så i morgon får jag väl ta en heldag med arbetet. Blir jobb även denna onsdag. Eftersom att jag har lov så skulle jag börja redan kl 9. Ack och ve och då jobba rjag väl i stort sett hela dagen? Kan tänka mig att jag slutar någon gång vid 15-16 nånting. Och då har jag ju bara lite av kvällen kvar till arbetet mitt. Nu dräller jag bara känner jag. Ryck mig i fjädern och ge mig nåt så att jag börjar nån gång. Men vad är väl ett arbete i skolan? Om inte helt...alldeles fruktansvärt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback