olägligt

Huvudvärk kan komma så olägligt. Förr hade jag ju i det närmaste konstant huvudvärk och tog treo i princip varje dag. Nu har det varit lignt ett ganska långt tag och jag har klarat mig från huvudvärk. Men det är ju då självklart att den ska komma tillbaka och hälsa på när det är som mest olägligt. Han kunde valt en annan tid då jag inte skulle göra något speciellt...sicka vänner man kan ha...kommer och knackar på utan att fråga.
Men trots detta missfoster så måste jag sitta med projektarbetet idag också eftersom att jag jobbad ehela dagen igår och inte hann sitta något med det då. 
Någonting säger mig att huvudvärkens bästa vänner, förkyldning och hosta gärna vill komma och titta in lite också. Men detta säger jag bestämt nej till nu. Har fått chansen i a-laget i morgon igen. derby mot svala och möter både klasskompis och arbetskamrat. Säsongens hödpunkt. och då vill jag minsan inte ligga hemma sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback