Matchens lirare

Ja nu är matchen spelad. Idag kände jag mig taggad till tusen och var grymt sugen! Fick jättemånga bra chanser och jag slet som ett djur. men lik väl så ville inte bollen in från min klubba idag. Fick bli ett ass ist. Men jag fick mig ett pris också. Jag blev nämligen utsedd till Hultsfreds bästa spelare idag!:) Har inte hänt innan. Och med det sagt så kan jag också såga att trots att måltorkan håller i sig så spelade jag nog min absolut bästa match idag! Kändes grymt bra! Vann vi? Nejdå. Det ska man inte förvänta sig längre...
Dock är det så att det visst är en match till i b-laget. Den spelas nästa helg men jag är inte hundra på om jag kan vara med då...

Kommentarer
Postat av: Malin

men stort du.. Grattis!!!!!!!!!!!!

Postat av: Gunnel

Tänk att du är en sådan hajare på att spela bandy. Grattis till att du är Hultfreds bästa spelare. Du har nog mer än gjort järnet....



Ha det!



Gunnel

2009-03-02 @ 22:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback