Destination Skåne

Ikväll tog jag en lång paus från matteboken ock åkte in till Hultsfed för att se A-laget ta emot serietvåan i innebandyns div.5. Och som dom spelade. Någon sån kämpaglöd var det länge sen jag såg. Helt underbart att se! Och mot tvåan i serien också. nämnas bör väl göras också att vi ligger/låg? näst sist inför dagens omgång. Så nu har vi två vinster på rad efter x antal förluster. Månne är det här vändingen för HIBK? Hoppas det!

I Morgon, tidigt (ca 06.30) tar jag bilen ner till Kristianstad. ELU:s vintermöte hålls där under morgondagen. Har sett fram emot det sen i somras. Hade hoppats att få med mig några också men syskonen bangade ur. Daniel hade fullt upp med flickvän (Grattis till honom förresten) och Peter ville följa med men blev sjuk. Synd. Så nu får jag sitta i blen själv. Hoppas att jag inte är/blir alltför trött bara. Men det ska bli sjukt roligt att träffa alla från söder igen! Be there! 

Kommentarer
Postat av: Soffy

yah. görs?! ;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback