Mer pengar till undomen!

Första dagen i skolan idag efter förkyldningen. Gick ganska bra. Trots att jag hade jättesvårt för att sova förra natten. Tradigt att ligga vaken timme efter timme...Och det enda man tänker på är just det faktum att man inte kan sova.

Har tänkt enda sen jag kom hem kl 5 att ja ska skriva på mitt psykologiarbete, utan att ens öppna blocket...Läste 20 minuter i boken djurfarmen som vi läser på svenskan. läste dom 20 minuterna som vi fick ledigt ifrån. sen orkade jag inte mer. Skoltröttheten är enorm just nu. Blotta tanken på att plugga gör mig nervös.

Kvällen har ägnats till största del till att kolla runt lite på mobiltelefoner. Känner ett behov av en ny snart. Fast jag vet att jag lovade mig själv när ja köpte min nuvarande för två år sen, att jag inte skulle köpa nån ny förrän den hade gått helt sönder. och det har den inte gjort än. joysticken segar och skalet är sprucket på flera ställen så snart faller det av.
Sen kvarstår det faktun att jag gärna vill ha en dator också...ska se över min ekonomi lite, dvs göra upp skulder osv.

Att pengar ska behöva stå i vägen för folk att åka på läger tycker jag är synd. Alla läger och resorna dit borde va gratis eller så få pensionärerna betala åt oss unga! Mer pengar till undomen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback