Ny karriär

Förra helgen var den roligaste på länge! Oskar Lundmark (Cornelias bästeman) och hans klasskompis Martin Nordmark kom mer på besök. Så sjukt roligt vi har ihop! Martin är helt klockeren hela tiden o Oskar som pikar pappa vid matbordet...roligare sällskap får man leta efter! Martin fick till isn förtjusning se både bullerbyn och katthult. Den helgen gillades:)

Måndagen slutade i att jag påbörjade en ny karriär. En karriär inom sportens verksamhet med klubba och boll. En sport som även brukar kallas Innebandy. tror att det kan bli grymt roligt i Hultsfreds IBK! Kul att lära sig nåt nytt. Men hann bara med en träning innan sjukdomen tog över. Halsont, huvudvärk och förkyld. Så tröttsamt.

I helgen har jag planerat att resa till Alvesta på ungdomsläger. Har länge sett fram emot det lägret. Trodde inte att ja skulle hinna åka pga uppskjutna skolarbeten som ska in veckan efter men så fick jag bekräftelse på att det arbetet, som för övrigt handlar om psykologins olika perspektiv, inte skulle in förrän v.42. Vad bra tänkte jag! Då åker jag! Men så är det ju självklart att man skulle gå o bli sjuk. Blir jag inte bättre under natten så får jag stanna hemma. Det tjänar ingenting till att åka iväg o försöka va social när man är sjuk. Det är som att äta korv utan bröd eller att köra bil utan att veta hur man gör. Vill helt enkelt inte uppleva det igen...(att vilja va social utan att kunna det pga sjukdom)

Appropå det så körde jag på körskolan idag i Vimseby. Börjar få pejl på läget nu känns det som:)


Kommentarer
Postat av: cocco

jag beställer uppdatering av bloggen oftare!

2008-10-02 @ 21:13:07
Postat av: Natanael

När tid finns så...

2008-10-02 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback