Långhelg

Med kaffet bredvid mig, lite schysst musik och ett gott humör ska jag nog klara av den här helgen också. För den kommer inte innebära något slappande. Har en hel del arbeten och sånt att sätta mig med som jag bara inte kan hålla på att skjuta upp hela tiden.

Tog långhelg. Idag hade jag bara idrott på schemat och med min onda hals kunde jag ändå inte vara med så då va ja hemma istället och tog sovmorgon. Halsen ville jag också spara till matchen i morgon. Ja, match redan! Tränarna tycker att jag är duktig på innebandy och vill ha med mig i B-laget direkt. Känns riktigt roligt! Hoppas att man kan tillföra lita också. Har en hel del kvar att lära mig men det ska nog bir roligt det här! För att det ska kunna bli bättre måste jag ha nya skor. De inomhusfotbollsskorna jag har nu är två år gamla, sjukt sköna men ack så slitna. Undersidan är helt glatt, vilket innabär att jag inte får nåt fäste och måste ta ut svängarna nåt makalöst. Det ska det bli ändring på mer ett par stabilskor. Ska se om jag kan hitta några i Vimmebry idag. Åker dit om några timmar. Ska till audionomen kl 16. Så då passar ja på i samband med det.

Back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback