Ihållande värk

blank_pageNu har jag haft ont i halsen i snart två veckor i sträck. Enda uppehållet var under matchen igår. Men det tycks ju bara bli värre och värre. Det är inte drömscenariot direkt. Kändes som att de skulle gå över i veckan men icke.

Har hemuppgifter i både rättskunskap och svenska i morgon (tro inte att jag för en skull kommer att göra det i morgon) vilket innebär att det bara är idrott på schemat. Men det verkar som att jag får vara borta från idrotten en fjärde gång nu om det inte blir bra mycket bättre under natten. Det innebär att även träningen i morgon är i fara. Det gillas inte.
Men går väl försöka glädjas över en ledig dag i morgon istället för att tycka synd om mig själv.

Va ute för första gången idag med pappa bara för att köra bil. Innan har jag bara kört när vi har skullat åka nån stans. Men eftersom att körkortet närmar sig så ville ja ut och köra lite. Cruisa runt inne i V-by ett tag. Känner att jag måste bli säkrare på stdskörningen. Men fortafarande ett tag kvar att lära sig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback