Vemodigt att lämna Kvantum

Ja, nu är två veckors praktik på ICA Kvantum över. Kändes vemodigt att gå därifrån en sista gång. Har trivts så grymt bra med både arbetsuppgifter och personal. Och så träffar man hela tiden massa kunder som frågar efter hjälp och så skämtar man med vissa osv. Ett sånt jobb skulle passa mig utmärkt. Kanske ska sadla om till ICA-handlare? Innan jag skulle gå hem så gick jag till Camilla som skulle ge mig närvarolappen och så skulle jag lämna tröjan och kniven. (Ja, Jag är så stor att jag får bära kniv på jobbet.) Hon sa att hon tyckte att det yrket skulle passa mig perfekt. Hon sa också att "Vi ska VERKLIGEN ha dig i åtanke när vi behöver hjälp." Det kändes onekligen bra att höra inför sommaren. Så det verkar ju som att jag kan få jobb. I omdömet skrev hon så här: "Han har utfört varuplock i olika avdelningar och det har han skött utmärkt. En utåtriktad och positiv kille, hjälpsam mot kunder och han har ett trevligt bemötande."

Problemet ligger bara där att jag ju gärna vill ha jobb så fort så möjligt. Men frågan är den om jag vill lämna ICA nu? Det får framtiden bevisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback