Sumering läger

Det var länge sen man satte sig ner första gången i lägerkommittén för att planera inför läger. Det tog tid. Programmet kom inte ut i tid osv. Men ändå hade jag sett fram emot det här lägret grymt länge. Superkul att ungdomarna från idrotts i uddevalla kom hit för första gången. Ännu mer glädjande var att dom sa att dom ville komma tillbaka! Då känner man att man har lyckats. För jag tycker att det blev ett grymt bra läger. Nägra av talarna var lite svåra att förstå men socialt var det sjukt kul! Så mycket som jag skrattat i helgen var det länge sen jag gjorde. Lärde känna några nya också. Satt uppe länge på kvällarna och bara pratade. Natten till söndagen till exempel gick vi inte i säng förrän 05.15. Blev sightseeing i Silverdalen för några av deltagarna på lördagnatten. Vad som hände socialt innan den promenaden ska vi inte nämna. Eller jo. Det räcker med ett ord. Pinsamt! runt 20 pers i samma rum och ingen sa knappt någonting. men övriga kvällar blev lyckade i alla fall! Tack alla för ett underbart läger! och välkomna nästa år!

Lägrets entertainer: Fredrik Andersson, Tostared.
Lägrets uteblivande deltagare: Höken
Lägrets snackis: Den pinsamma tystnaden
Lägrets sjukling: Deborah Lindström. (Krya på dig!)
Lägrets bästa: Ungdomskvällen hos oss. 75-80 ungdomar..var sjukligt trångt men grymt kul!

Det tog hårt. Utan att ha sovit för mycket under veckan så blev man ju väntat ganksa trött efter. Idag var jag fruktansvärt trött! Helt sjukligt alltså! När jag kom hem sov jag mellan 15 och 17.30. Då väckte dom mig för mat. Välbehövligt kan jag säga.  

Kommentarer
Postat av: Debbie!

Sjuklingen var ett ganska bra namn på mig tycker jag ;D tack för lägret ännu en gång, förstår att det har legat mycket jobb bakom!

2008-11-07 @ 18:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback