Storhandel

Sjukt mycket att göra i butiken idag. Grymt mycket folk som helghandlade. Det gjorde att man fick många frågor om vart varor var. Fortfarande lite svårt att hitta allt men det tar sig som mordbrännarn sa. Truvs grymt bra där. Skulle lätt kunna tänka mig att jobba där ett tag. 

Match idag. Jag tyckte det gick bra för mig. FIck spela var 5e byte och blev bänkad i slutet av tredje men beröm efter matchen fick jag i alla fall. Är så sjuktligt roligt att spela innebandy! och så härligt lag vi är också. Trivs jättebra. Domarna hade sin egen lilla regelbok och dömde helknasigt. Detta föranledde till förlust med 6-4.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jo skyll på dommarn du, om du hade gjort tre mål så hade ni ju vunnit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback