Riskera?

Hur mycket ska och vågar man riskera för att försöka uppnå sin stora dröm?
Det är frågan jag ställer mig nu.

En hektisk helg är gången. Först Stockholm på SACO-mässan. Det var grymt intressant. Har blivit mer intresserad av att plugga i Lund nu. Skulle va kul o plugga lite juridik faktiskt.  Det kan man ju ha nytta av senare. Även om jag inte vill bli jurist så kan man läsa juridik som fristående kurs och då handlar det om en halv eller en hel termin bara som man läser. 

Upp tidigt i går också. Skåne var resemålet. Körde hela vägen ner tidigt på morgonen och spelade innebandy hela dagen. Grymt roligt! Träffade en del nytt folk också. Laura, som jag haft en del kontakt med var ju med i vårt lag. Trevlig tjej också. Och så träffade jag en tjej som jag satt bredvid på mässan. Sara hette hon och kommer från Lund. Synd bara att man inte han prata så mycket med alla man ville. De flesta gick ju hem ganska precis efter mässan. Men jag har nog inte varit i Skåne för sista gången... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback