Right to be wrong

Lyssnar på right to be wrong nu. Med Joss Stone. Grymt bra för övrigt som Anna Bergendahl tipsade om på tv4.se. Och visst håller jag med. Det är rätt att ha fel ibland. Alla kan inte ha rätt jämt. Våga säga fel ibland. Våga stå för din åsikt även om den är fel.För det är ju trots allt DIN åsikt!

Ännu en vecka har gått i ända. och nu står jag inför en välbehövlig helg. Har vatt så dödens trött och less på allt hela veckan! Vet inte hur jag ska komma tillbaka till glädjen med livet och skolan igen. Det får gå som det går. Nu slipper jag i alla fall att gå in i skolans dörrar på två veckor. Har nämligen praktik (APU) de närmaste veckorna. Ska göra den på ICA Kvantum i Vimmerby. Kom gärna och utbyt några ord!:) Ser verkligen fram emot det. Även om det innebär att jag måste stiga upp minst en timme tidigare än vanligt. Får öva på självdisciplinen då och se till att jag lägger mig i tid. För den här praktiken kommer bli viktig. För det första eftersom att jag vill ha jobb där. För det andra handlar ju mitt projektarbete om ICA och jag ska bland annat skriva om hur det fungerar lokalt i en ICA-butik. Måste hålla öron och ögon öppna hela tiden.

You don't see me today but may be tomorrow?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback