Debutant

I fotbollen tog det flera år av hårt arbete och många så kallade sågningar. Var på väg att lägga av flera gånger. Men till slut fick jag chansen i A-laget där förra året. Blev för övrigt en hel del matcher där den här säsongen också. Men det är kuriosa nu. För nu har jag börjat en ny karriär. För den som är trogen denna blogg så vet du att jag gjorde mål redan efter två byten i min första innebandymatch. Tydligen har jag presterat så bra(?) på träningarna så att ledaran nu finner mig mogen för A-lagsspel. I går på träningen kom tränaren och klappade mig på axeln och sa: "du, kan du vara med på fredag?". Men ohja klart jag kan! skrek jag inombords. Får spela i a-laget efter bara knappt två månaders spel och två matchers erfarenhet. Sjukt kul ska det bli!! 

Kommentarer
Postat av: Oskar

Så stolt jag blir över dig lillgubben :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback