Sökt till Fjellheim

Så här såg det ut efter olyckan. Inte så illa som jag befarade i föregående inlägg. Men ändå tillräckligt. Här ser det inte ut som att något träd var med i bilden men det var otroligt nära att den där stören hade gått in i vindrutan och om det gjort det vet ingen hur det hade slutat. Skönt i alla fall att höra att båda måt bra. Daniel har kommit hem nu som tur är.

Upptakt med fotbollsgänget ikväll. Var trevligt. Dom hade inget årets stjärnskott i år tydligen. Hade hoppats lite vagt att jag skulle ha nån chans på det priset. Några i laget trodde jag skulle få det också. Menmen. Fick i alla fall en liten medalj för seriesegern med b-laget.:)

Idag har jag också skickat in papperna på ansökningen om att få gå på bibelskola på Fjellheim i Trömsö, Norge. Inte kan dom väl säga nej till en svensk? 

Kommentarer
Postat av: Oskar

beror vilken svensk det är;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback