Nokia N79

Var inte i skolan idag. Skulle till läkaren i Västervik kl 10. Gjorde först ett hörseltest och sen fick jag träffa läkaren. Vi pratade om operationen som ska gå av stapeln så småningom. Han sa att mina hörselgångar är fina och vida så det gynnar operationen. Han hade gjort många sånna operationer tidigar emen eftersom att det var ett tag sen nu så ville han "eliminera" mig och skicka mig till Linköping på operation istället. Gärna för mig. Remissen skulle han skicka idag. 

Efter läkarbesöket var det dags att inhandla lite julklappar. Snart jul ju! Tiden bara susar iväg. Hittade efter många om och men de julklappar ja skulle ha. Eller rättare sagt som jag skulle ge bort. Men hastigt och lustigt så stod jag inne på en Telenorbutik och någon timme senare, några samtal senare, stod jag med en ny Nokia N79 i handen. Min gamla hade sett sina sista dagar tyckte jag och jag tjänar egentligen ingenting på att skjuta upp köpet av ny telefon så jag slog till. FIck 250 kr i pant för min gamla (Sista samtalet tillägnades Oskar. Var stolt nu!). Dessa 250 kronorna förhandlade jag mig till saker för ett värde av 300 istället. Affärssnillet talar;) Men saken är den att det redan fanns ett 4 gb minneskort i den när jag fick den. Det visste jag inte om när jag köpte ett till sådant. Så nu bär jag på två stycken minneskort vilket jag inte behöver. Nån som vill köpa? Detta blev således den dyraste investeringen hittills för mig. Hoppas på ett nöjt resultat.:)

Kommentarer
Postat av: cocco

har du köpt julklapp till mig nu? :] hihi!

2008-12-16 @ 21:31:19
Postat av: cocco

har du köpt julklapp till mig nu? :] hihi!

2008-12-16 @ 21:31:34
Postat av: Oskar

Jättestolt, jag borde få de där 250kr tycker jag? För alla suport osv ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback