IG

Det var många år sen sist. Tiden får man dra tillbaka till början av 7:an. Första provet jag över huvud taget gjorde var av engelsk karaktär. Engelska var inte något som jag var bra på alls. Därför, när jag ifck tillbaka det, stod det IG på provet. Gjorde omprov och tror att jag klarade det då. Nu är det annorlunda. Detta har inte upprepats någon gång efter det. Och att det skulle hända på ett prov som är baserat på siffror och räkning var oväntat. Matte har jag annars inga större problem med men det provet jag hade idag var grymt svårt. Jag skrev kanske svar på hälften av alla frågor och hälften av det är kanske rätt. Att Matte C skulle vara så svårt trodde jag absolut inte. Detta är första gången jag verkligen känner att ett prov gick käpprakt åt skogen. För ett godkänt betyg på det skulle va rena miraklet. Jag förväntar mig inget annat, ja jag är till och med 100 % säker på att det kommer att stå ett fett IG på det när jag får tillbaka det.

Kommentarer
Postat av: Oskar

det kan hända även den bästa..

Postat av: Anonym

Du fick ju inte IG ... :P

2008-12-11 @ 20:03:42
Postat av: Natanael

Nej jag märkte det:) Trodde att gränsen var högre...

2008-12-11 @ 20:16:06
URL: http://natanael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback