Buckla på knoppen

Innebandymatch idag. En riktigt hård match. Råkad eut för flera tuffa smällar. Den värsta kom när jag halkade och i fallet fällde jag en motståndare. Han var en rejäl biff och han landar på mitt ansikte. Det gjorde rejält ont och jag fick vila ett tag till följd av det har jag ont i axeln och haft huvudvärk sen dess. Har fått en stor bula ovanför vänsterögat också. Sånt man får ta:) ett mål och en assist blev det i alla fall för min del. Matchen förlorades dock.

Efter matchen for jag och Gabriel till Daniel och Peter i Vena för att umgås lite. Åt god mat och spelade settlers innan vi avslutade med en film. Blev Snuten i Hollywood. Eddie Murphy (stavning) är ju bara så sjukt skön! Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback